The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Omdat het kan....

Nog een paar dagen en dan vertrek ik weer na lissabon de stad veroverder mijn hart al in 2013 toen moesten ze het doen met de foto's en verhalen en nu ga dit keer samen met mijn vader na lisboa, toen ik zo zei dat ik graag weer een stedentrip wilde maken zei hij tja dat lijkt me ook wel wat en dus gaan we samen genieten van de fado en vele mooie plekjes die deze stad te bieden heeft, ons idee was om dit keer estoril mee te pakken maar we zullen zien of dit allemaal lukt in onze trip. In ieder geval word belem weer met een bezoekje vereerd en de leuke trammetjes. De tijd vliegt en over bijna 10 dagen gaan we dus al we hebben nu al veel plezier bij het uitzoeken van leuke wijken op de kaart en invulling te geven aan onze trip de avonden laten we vrij we zien wel, waar het gezellig is blijven we hangen voor een hapje, dit keer mag de rest van een afstandje mee reizen en reizen we samen na het land van de fado. We gaan er wat van maken

groeten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!