The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Laughing

Mijn reizen gingen na diverse bestemingen; onder anderen na ook ons kikkerlandje heeft zo vele mooie plekken van de prachtige waddeneilanden tot aan onze mooi kustlijn en de prachtige natuurparken als de Veluwe, drentsche a en de verschillende bossen tot aan ons zuidelijkste puntje limburg,Duitsland van de kleine steden en dorpen tot de grote steden als Leer, Bremen, en de wadden eilanden van Duitsland,Belgie van Antwerpen en Brussel na de zuidkant,Luxemburg doorkruizen,Frankrijk van Parijs, Lion, en door na het zuiden, Spanje het noorden, Barcalona, Blanes, Tosa de mar, Loret de mar, en vele kleine plaatsjes, Corfu van het zuiden op na het noorden en dan weer terug na het midden van Corfu, Turkije van Antalya de stad van 1 miljoen inwoners tot aan het kleine prachtige plekje Side tot aan schoon natuur in vele facetten. Maleisie; al heeft tailand de titel land van de glimlach hier weten de mensenook wat glimlachen is prachtig volk mooi land,Australie van sydney het metropol met een divers karaktertot aan Canbera van de kleine plaatsjes tot aan de prachtige Bleu Mountains, New Zealand van het Noorder eiland tot het Zuider eiland een grote belevenis nergens vind je op de wereld, de wereld in mini formaat behalve de woestijn vind je hier elk soort natuur wat je maar kunt bedenken van de tropen tot aan eeuwige sneeuw. Waar dit keer de reis heen zal gaan is nog de vraag we zien het wel wat het jaar me opleverd. In ieder geval hoop ik zo dat de mensen die me lief hebben toch een beetje het gevoel hebben er bij te horen en met mij de reis te delen.

Maar nogmaals welcome op mijn reisblog, Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Travel-Soul

Reacties

Reacties

Ron en Arianne

Hey M.!

Leuke log we gaan je volgen! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!