The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Voorbereidingen en voorpret!

Ik ga het doen he!!!!Gaan met die banaan zeggen we maar.

Maar voordat ik op reis ga dit keer toch even wat dingen die nog geregeld moeten worden en dingen die ik van te voren wilde weten, mijn wens om zo veel mogelijk niets vast te leggen dat komt wel goed backpacken is echt 'the way 'om deze landen te doorkruizen.

Er borrellen vele gedachten in me op en in now time is het papier gevuld vol dingen die ik graag zou willen en wat en hoe etc. Datzijn dus van die dingen als waar kun je het beste walvissen zien, waar kun je een mooie wandeling maken en wat wil ik eigenlijks zien, waar kun je zwemmen met dolfijnen, waar spot je de kiwi, wat zijn de leukste wildparken, waar kun je het voordeligovernachten, en visums waar moet je wat hebben en wat moet je er bij hebben tja... easy and relax zou ik te horen krijgen en dat doe ik ook hoor ik maak me niet snel druk.

Alles heeft zo zijn tijd nodig en uiteindelijk vind ik me weg wel in alle tips en dingen die je op het internet tegenkomt enzo en ook de papierwikkel is nu het meeste wel door geworsteld. Ach en dan heb je nog de inentings lijst heb ik alles nog

Sealed
, uhmm ja, op een paar na
Laughing
gelukkig niet zo'n hele rits zeg maar, dus een zorg minder, die prikken daar ben ik toch niet echt gek op
Frown
Surprised
, tja voorbereiding is het halve werk zeggen ze, en ook een hoop voor pret haha,maar niet te veel vast leggen hou van mijn vrijheid en dat losse gevoel wil ik graag behouden.

En nu is het wachten op de datum van vertrek,

Wink
. De lonleyplanets zijn al ingekocht en ook bijna alle drie geheel doorlezen oeps tja ik mag nou eenmaal graag lezen over cultuur, dat is voor mij al vroeg plezier
Laughing
.

Heerlijk ik geniet er nu bij voorbaat al van en dan moet de reis nog beginnen.

Ook al kijk ik erg na deze reis uit ik zal de mensen thuis en me lieve colega's wel missen hoor tot dat ik het vliegtuig uitstap dan hihi, nee zonder gekheid de achterblijvers zullen worden gemist. Ik hou jullie op de hoogte

Tongue out
tot weder ziens maar weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!