The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Yes Down under here i come....

De plannings lagen er om eigenlijks dit jaar maar later besloten we 2011 samen dusop reis te gaan, en ja dus volgend jaar is het echtde bestemming met z'n twee!!! het zal dan zeker een trip om nooit te vergeten worden,na down under heerlijk vooruitzicht

Cool
.

Enals ik er alleen al bij na denk over hoe het dan zal gaan( hou uw vast Australie incoming dutchies)weet ik zeker dat we een hele hoop lolgaan hebben, en tja vast ook wel prettig bekijks haha dat hebben we hier ook al

Wink
, vele avonturen beleven diewe in geuren en kleuren zullen vertellen. Dan geven we bij terugkomst de ozzie show:samen in down under, om de familie eens in met veel gevoel voor show alle verhalen nog eens uit de doeken doen onder begeleiding van heel veel gelach natuurlijk wat dan weer al snel onbegrijpelijk word voor de anderen het te volgen anyways en als het even mee zit willen we dan ook nz mee nemen en gewoon heerlijk rondreizen met z'n twee.

Maargoed je moet je kansen grijpen wanneer ze voor je liggen en dus zodoende gaat sas aka rooseen andere kant dit jaar op dan ik

Frown
( nederlands bodum onder de voeten)Want ze gaat heerlijk bombinie te gemoet lekker in dat water liggen spartellen misschien wel dolfijnen spotten, strand hangen cultuur snuiven kortom ze gaat Curasou veroveren en genieten van geuren, kleuren en mooie vergezichten enlekker eten. En dusverheug ik me nu al op je foto's meid en de verhalenen zal ik heel goedzorgen voor sam en de meiden
Wink
haha, zal een keurige raportage bij terug komst voor je klaar hebben haha. En wel driedubbel dik hoor
Tongue out
en volgend jaar meid dan gaan we gewoon weer met z'n twee, super veel lol hebben en lekker gezellig dingen ondernemen, jij een hele fijne reis gewenst meid geniet er van en BOMBINIE!!!!!!

Zois ze danaanhet bombinie gevoelbegonnen,dan op vakantie, tja wil ik ook wel eigenlijks het knaagt wel degelijk nou ja na het werk toch maar even langs de meiden gegaan, Ik wil graag weg en ik heb het geld om weg te gaan maar waar heen, krijg de kriebels van dat donker weer en die stomme regen in nederland,dus ik na Suzanne toe en wendy, meiden ik wil ergens heen, en welver weg, maar waar is het leuk, Tja en toen kwam de vraag van hun: waar wil je heen ?, Wat wil jetja..., inderdaad ik kon wel weer in europa blijven of andere dingen op noemen om heen te gaan, maar dacht in eens aan wat ik al tijden wilde zou dat mogelijk zijn?, tja wie niet vraagt word niet wijzer dus en toen heb ik de stoute schoenen aan getrokken niet dat ik had gedacht dat wat ik wilde ook zou kunnen, ik riep dus: IK wil na aus i want down under.! Zij lachen en zeiden gelijk das duidelijk meid. Waar op ze zeiden dat kan geregeld worden, maar ik ben van de vrijheid en wilde niet echt wat vast leggen, eigenlijks gewoon een ticket en dan zelf invullenis voor mij het idiaal, nadat ik dat had gezegtkreeg ikbericht zo van oke je zit nu bij de hema maar uhmm nu komen!, ik heb een super iets gevonden en ik er heen, en ja nu ga ik dus na tamtamterda: na Australie!!!!!!. Ik had in eens een ticket bevestiging in de handen met daarop de woorden bestemming australie, het was mijn bevestiging, een nieuwe start ik ga mijn droom achter na Oke om 30 kan ik niet heen maar dit heb ik zelf in de hand en ik ga er voor we gaan het avontuur in. We hebben toen eendag er na weer gesproken, en ik heb toen al mijn wensen en dromen kwa reizen dan op tafel gegooit en de meiden kwamen met een super goed plan en de reis van me leven was geboren. Eerst al na australie wat ik geweldig vind toen bleek dat ik dus deze ultieme bestemming kon combineren met nieuw zeeland en dat ik via maleisie kan vliegen ( favoriet in mijn lijstje azie).Dat was het dus helemaal ik had aan het begin van dit jaar dit niet eens durfen hopen en nu gaat het er van komen ik ga heerlijk cultuur op doen in maleise, lekker mijn droom achterna

Cool
in australie en bijkomen en genieten van de natuur in het land dat alles heeft, daar waar je rust en aktie samen vind. Ik vind het zo'n mooi land nieuw zeeland en ben dan echt blij dat ik deze combie nu kan maken, vooral omdat ik altijd na australie wilde en er nooit van kwam.
Laughing
Wat is geweest datkan de rug op, IK GA HET DOEN. Dus voor een ieder blijf dromen ooit worden alle dromen waarheid, tuurlijk ga ik de mensjes hier missen;demeiden jullie zal ik echt wel missen, vooral de koffie/het lachen en de gezelligheid,vrienden,familie thuis en ook lieve colega'smaar ik kom terug met een hele hoop mooie nieuwe herinderingen en ervaringen. Jullie blijven op de hoogte jongens!!!

Ik moet er wel lang voor vliegen maar dat vind ik niet erg, de voor bereidings zijn begonnen dus het verheugen is al een voor pret opzich, mensen hey ik ga dit dus doen he nou tot de volgende reisblog lieve mensen.

Ps even nog dit voor mijn ouders, bedankt voor jullie suport en steun, ik weet wat ik wil en jullie hebben altijd gezegt doe dat wat je gelukkig maakt dus BEDANKT!!! en veel lees plezier.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!