The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Het avontuur is begonnen

31 oktober de avond van Helloween, ik vier dit jaar geen griezelfeest, nee dit jaar doe ik deze avond de laatste dingen voor de volgende dag zittend op de grond en na waarschijnlijkheid omringd door alle spullen doe ik me laatste dingen want morgen, gaat het grote avontuur beginnen. Het lijstje afgestreept, alles ingepakt en ben ik echt niks vergeten de laatste check volgt, geen kg overschreden,ja nu nog niet maar wacht maar tot ik terug kom waarschijnlijk stuur ik dan alvast wat voor uit want ik ken me zelf maar al te goed, en ja alles heb ik bij me, dus dan gaat de koffer dicht en staat alles klaar voor vertrek. Onder tussen ben je dan ook al zo bezig met de reis door dat je in de stemming komt door muziek die uit de radio komt van crowded house tot aan ice house en van the veils tot aan inheemse klanken, een wijntje of biertje om de relax mood al in te luiden, dan kan de tijd ook niet meer snel genoeg voorbij gaan eigenlijks en zit je gewoon ongeduldig te wachten tot de uren verstreken zijn, Tjadusvandaag was dan voorlopig de laatste werkdag hier in nederland, een goedereis en zie je weer meid, een ik hou je op de hoogte word nog even geroepen en danmorgen vroeg is het eindelijk dan zo ver, ik heb er dan ook na uit gekeken van het moment dat de ticket was gekocht, de voorbereidingen droegen mee aan de voorpret, het lezen in de lonely planets, er over praten tjogne je hebt zo'n beetje een film voor ogen wat je dan al voor je ziet hoe het gaat worden, maar nu dan het moment is aangebroken op1 november in alle vroegte zal de deur achter me dicht vallen en voor een tijdje zal ik nederland even niet zien ( niet echt erg hoor er is genoeg avontuur te beleven) de zomer hier voorbij en toch ga ik nu weer de lente/zomer t gemoed haha raar eigenlijks maar wel waar. Heb er zin in. Zal natuurlijk wel de mensjes hier gaan missen, maar goed er is zo iets als computers en sms-jes sturen dus dat zal vast wel mee vallen en mocht de comunicatie stil vallen weet dan dat ik aan het genieten ben en en misschien heel misschien thuis een beetje ben vergeten. Ik weet 1 ding zeker dat dit het is wat ik wil en ik ga dit dus gewoon doen, en volgend jaar ga ik dit nog eens over doen maar dan niet alleen hoor als alles volgens planning loopt. Op 2 november ga ik de lucht in en dit in alle vroegte, terminal 3 is het laatste wat ik zie van nederland al vorens ik het luchtruim in ga. Tot schrijfs lui, A GOOD DAY!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!