The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Oeps? dus toch...

Dus nadat ik de koffer, de rugzak etc. van stal heb gehaald de stof laag moet maar eens verwijderd worden haha. Werd ik besmet met het reisvirus, alles moet ineens netjes schoon de kast in en dat wat mee moet word gecheckt op hoe ze er uit zien etc.; geen gaatjes, ziet het er nog goed uit jadan kan het er mee door endan op de stapel in de kast van niet meer aankomen want dat is compleet voor de reis. De lijstjes van spullen die ik nodig acht te hebben word gechekt en soms dubbel gecheckt je wilt wel zeker zijn dat je allse mee hebt natuurlijk en dan als alles aanwezig of moet er nog even iets gehaald worden. Zo volgen de klusjes elkaar op en worden ze afgevinkt ondertussen heb ik mama mia opstaan en zing uit volle borst mee met de liedjes,( tot ramp voor de buren ben ik bang voor) maarje word er zo vrolijk van. Als de rugzak en de koffer schoon staan en klaar voor gebruik, mijn kleding uitgezocht is en er wat nieuws bijgeshopt is in de afgelopen tijd, denk ik jeetje nu is het niet zo lang meer dan is het zo ver, ik sluit mensen in de armen die ik zo lang ken maar zo mis (stomme afstand ook), ik verheug me op de komende tijd die watik nu al weet veel te snel voorbij zal gaan. Ik kom tot de ontdekking dat ik nog langs de huisarts moet, oeps fietsje pakken en snel langs racen maar, pfff zo dus mijn medisch lijstje ook op zak , scheeld al weer een hoop uitleg bij de grens denk ik maar zo
Wink
tja met handen en voeten leg je veel uit maar denk dat ze toch liever een echte uitleg hebben haha. Die laatste dagen vliegen niet zo snel om op het werk als dat ik had gedacht ineens duren die uren veel langer dan anders, tja ongeduldig natuurlijk, wachten er zit niets anders op
Surprised
geduld.... en das nou net niet mijn sterkste punt als ik weet dat er een droomwens in vervulling zal gaan. Schiet nou maar op en straks mag de klok van tijd heel langzaam gaan om extra te kunnen genieten, helaas hebben we daar geen invloed op en dat is soms maar goed ook denk ik zo!!! nog even dan mag ik echt....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!