The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

kersthangers en een nacht doorhangen

Zo daar gaat ie dan we hebben gisteren echt het laat gemaakt uit gegaan in cubastr. en ja het was zo gezellig samen met twee meiden die ik hier ook heb leren kennen de tjechse pauvlova en de duitse denisse onder andere en ja er moest voor die tijd nog even bij gekletst worden met Jojo in bar Blend zo gezellig elkaar weer zien. Dus wijntje en lekkere noodel salade verder werd het idee geboren laten we uit gaan in cubastr. tja en dat was echt een geslaagde doorhaal avond!!!Onder het genot van een glaasjeen meniglachwekkende uitspraak van mede nachtwaker pauvlova werd het wel heel gezellig in cubastreet.Het werd duseen latertje om in het bedje te kruipen maar hetwas een zeer leuke meiden onder elkaar avondje. Na dus een nacht doorgehaald te hebben er toch weer vroeg uit, dat zit er nou eenmaal in dus ik stond om 7.45 uur naast me bed en na fris gedoucht en aan gekleed te zijn lekker ontbijten een leuk gesprekje gehad met duna afkomstig uit tonga en diewoont hier nu in wellington, inmiddelsal 4 jaar, ach schuif aan zei ik zo, want ik liep langs haar in het begin toen ik aankwam en had toen al een praatje gemaakt, lekker kletsen en verhalen uitwissellen time is flying, heel gezellig ontbijten zo. Er na ben ik opweg gegaan na het centrum van wellington en ben ik eerst na farmers gegaan daar heb ik een paar maffe kerstboomhangers op de kop getikt, ik weet zeker wanneer mam ze ziet ze in een deuk ligt maar ik had je beloofd je zou een speciale kersthanger krijgen hahah, dus is een kerstman in zwembroek gek genoeg?in ieder geval zie je die in nederland niet zo snel in de winkel liggen, dus maak je borst maar nat die komt in de boom van jullie te hangen deze kerst, het maakte mij inelk geval erg aan het lachen dus die zijn ingepakt en gaan mee de koffer inen toen ben ik nog lekker wezen winkeltjes kijken op lambton quay en een thee in de starbucks gehad aan willes met een omloopje terug gegaan, lunch met lekker vers fruit zelfs druiven!! ja een echte traktatie hier( nog al duur aan deze kant maar kon ze niet weer staan)en groene thee toe, het waait best vandaag( windy welly doet zijn eer aan)dus ik draag uit voorzorg eenlange mouw want de zon laat zich nu niet zien, gisteren was ik nog na Te Papa geweest was veel veranderd maar ook dit keer weer helemaal te gek. Ik heb een video bijgevoegt van de heerlijke muziek.En deze is een beetje veel voor mam en de luitjes thuis. Maori muziek die ik hier met regelmaat hoor, ik vond dit wel heelerg mooi enhoop dat jullie er van genieten. Ik doe het redelijk rustig vandaag op zondag, geen idee wat vandaag de pot schaft maar dat komt wel goed het word wel weer genieten. ( als je op de link klinkt kun je hem zien mam)

tot horens mensjes, aroha xx

Reacties

Reacties

tante sien

wat weer een belevenis al die mooie verhalen. zo leuk om te lezen en dat je het daar harstikke leuk hebt groetjes hier,kusjes tante sien

tommy

prachtig die houten kerk, vooral die ramen leuke fotos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!