The discover the world journey's,travel-soul.reismee.nl

Het is zo ver we gaan

Ja wel de tassen staan gepakt, we zijn er klaar voor de tickets zijn uitgeprint en we moeten dus om 4 uur vertrekken over een paar uurtjes dus, het word een nacht van weinig/ lees zeer weinig slaap. Tja we moeten nog even rijden voor we bij het vliegveld zijn, maar gelukkig hebben we daar ook een oplossing voor gevonden want we worden in ieder geval weg gebracht, niet alleen gezellig maar misschien kunnen we dan onderweg nog wat slaap pakken, het is in ieder geval wel duidelijk dat we er enorm zin in hebben om te gaan er even tussen uit te zijn met z'n twee, dat word natuurlijk; uitzwaaien, haha we gaan lekker niemand missen hoor !!!

Wink
( ach misschien leutje dan een beetje) London is een geweldige stad met veel te doen we komen zeker tijd te kort. En dan overmorgen lekker met de overbekende rode bussen de stad goed verkennen; om zo veel mogelijk te kunnen zien, en als het toch even kan zouden we graag een tochtje over de themes varen . ach we zien gewoon wel wat het allemaal word.

Want reken er maar op voordat je het weet is de reis al weer voorbij en zo kom je toch nog altijd tijd te kort.

We houden jullie op de hoogte,

luitjes we gaan er lekker even van genieten tot later

Travel soul & co

tommy

en ik mag niet mee

Travel Soul & Co

Oh je wel hoor, volgende keer met z'n 3 dan maar? hahaha wij vinden het wel gezellig hoor.